Roos

Zorg dat monteurs genoeg informatie hebben van de ketel voor dat ze aan beginnen.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Volta Limburg wel/niet aanbevelen?

We hebben een nieuwe ketel vorig jaar bij jullie gekocht. We moesten dan wel een onderhoudscontract bij jullie afsluiten. Afgelopen vrijdag zijn ze voor de 1ste keer voor het onderhoud langs gekomen en hebben ze de ketel kapot achter gelaten. Het hele weekend geen warm water gehad. 2 keer vrij extra moeten vragen op het werk omdat de 2de monteur eerst heeft gekeken wat er was en de volgende dag het kapotte onderdeel kwam vervangen. Blijkt dat de 1ste monteur aan schroefjes heeft gedraaid waar je niet aan mocht draaien volgens de leverancier van de ketel. Nu net weer een melding dat de waterdruk te hoog is. Ik had een ketel die splinternieuw was en nu dus niet meer. Hopelijk krijg ik hierdoor niet nog meer problemen met de ketel. Op 1ste mail die ik kreeg staat dat er groot onderhoud gepleegd is en op de ketel staat klein onderhoud dus daar klopt het ook al niet.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een service en onderhoudscontract? Kies max 3 antwoorden

Periodiek onderhoud

Wat viel u in positieve zin op?

De 2de monteur had gelukkig wel verstand van de ketel.

Reactie Volta Limburg Service en Onderhoud:

Hartelijk bedankt voor uw reactie.
Wij stellen het prijs dat u uw ervaringen met ons deelt, zodat wij gepaste actie kunnen ondernemen.
Onze excuses en nogmaals bedankt.

Score voor Volta Limburg Service en Onderhoud: 0.5/5