r.schreurs

Ik kan jullie niet echt serieus nemen met het afraffelen van een onderhoudsbeurt en heb hier dus ook geen vertrouwen in dat de werkzaamheden goed zijn uitgevoerd. zal me nog eens goed bedenken wat ik ga doen

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Volta Limburg wel/niet aanbevelen?

afgelopen week is er iemand geweest voor onderhoud deze persoon is zal ik zeggen hoogstens 10 minuten binnen geweest ik kan me niet voorstellen dat deze persoon alle werkzaamheden en metingen in deze 10 minuten heeft kunnen doen en dan hebben we het over een serieus/betrouwbaar bedrijf hoop ik dan

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een service en onderhoudscontract? Kies max 3 antwoorden

Periodiek onderhoud, Betrouwbaarheid van de leverancier, Prijs/kwaliteit verhouding

Wat viel u in positieve zin op?

monteur was veel te laat bijna 1.5 uur hij heeft netjes opgebeld dat hij niet op tijd kon komen en of hij later mocht komen

Reactie Volta Limburg Service en Onderhoud:

Hartelijk bedankt voor uw reactie.
Wij stellen het prijs dat u uw ervaringen met ons deelt, zodat wij gepaste actie kunnen ondernemen.
Onze excuses en nogmaals bedankt.

Score voor Volta Limburg Service en Onderhoud: 1/5