Mooie en gezellige omgeving. Alles was schoon en het personeel was erg vriendelijk.
Reactie Vodatent:
Hi Max,
Dank je wel voor je fijne review! 😊
Wat leuk om te horen dat je de omgeving als mooi en gezellig hebt ervaren. Ook fijn dat alles schoon was en dat je vriendelijk bent geholpen tijdens je verblijf!
We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen voor een ontspannen vakantie! ⛺🌿
Groetjes,
Team Vodatent