Zeer goed.. duidelijk
Reactie Vodatent:
Beste Karin,
Dank voor je review! 😊
Wat fijn om te horen dat je alles prettig ervaren hebt en er geen onduidelijkheden waren!
We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen in een van onze safaritenten. :-)
Groetjes,
Team Vodatent