Veneta

Kwaliteit

Rianne Mense

De eerste afspraak heb ik als prettig ervaren. Ik heb een offerte ontvangen en uiteindelijk besloten de verschillende gordijnen te bestellen. Ik ben net verhuisd en had eigenlijk niet zoveel geld meer maar krijg hulp van mijn ouders. Toen alle gordijnen binnen waren mailde ik Bram om een afspraak te maken voor de montage. Vervolgens hoor ik dat er een 2e offerte komt voor de montage en die gedraagt maar liefst €300,-!!! Ik schrok hier enorm van omdat hier van te voren niet over was gesproken en het stond ook niet vermeld op de 1e offerte. Kortom het viel me er rauw op mijn dak. Ik heb Bram hierover gesproken en na een aantal dagen belde hij me terug dat ik 5% korting kon krijgen en een uitgestelde betaling. Dit lost mijn probleem absoluut niet op want over een paar maanden heb ik ook geen €300. Ik heb helaas niemand die de gordijnen voor mij op kan hangen. Bram zou opnieuw gaan overleggen met het hoofdkantoor maar ik heb tot op heden niets gehoord. Ik heb hem vandaag geprobeerd te bellen maar ik werd weg gedrukt. Ik heb aangegeven dat als dit niet kan worden opgelost op een andere manier dat de gordijnen retour mogen omdat ik absoluut niet tevreden ben! Graag jullie reactie! Groet, Rianne Mense

Opvallende sterke punten:

Mooie verkoop, jammer dat niet alles vermeld wordt en je vervolgens niets meer hoort.

Reactie Veneta:

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van je ervaring met Veneta.com. Wij waarderen het dat je hiervoor de tijd hebt genomen.
Inmiddels is er contact geweest met de adviseur en is er een oplossing geboden. Dat is fijn om te lezen!
Wanneer wij je in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen horen wij het graag.
Een fijne dag gewenst.
Simone - Veneta.com

Score voor Veneta: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: