Zeer slechte service, ik wacht nu al 2 weken. Ik heb nu al voor de 3e keer een mail gekregen dat mijn product vertraagd is. Ik heb gordijnen nodig voor mijn kamer, maar ga door dit gezeik de eerste 4 weken zonder gordijnen zitten. Niet hier bestellen als je betrouwbaar je gordijnen wilt bestellen !!!
Opvallende sterke punten:
—-
Reactie Veneta:
Dag Tim,
Bedankt voor het delen van jouw ervaring via Feedback Company.
Jouw gordijnen lopen een vertraging op waardoor deze in week 51, later dan verwacht, geleverd kunnen worden.
We balen er natuurlijk van dat er zich een vertraging voordoet. Voor ons pure overmacht maar vervolgens aan ons de taak je zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de status van je order.
Ik kom graag nog even met je in contact en heb je net een mailtje gestuurd.
Ik hoor graag van je.
Bedankt alvast & excuus voor het ongemak.
Jennifer - Veneta.com