Veneta

Kwaliteit

Den Oude / Zeilmaker

Vanmorgen zijn de duo- rolgordijnen en plissé gordijnen door de monteur in onze slaapkamer geplaatst. Het ziet er schitterend uit, mooi stukje vakwerk. Wij hadden al Veneta duo- rolgordijnen op onze eerste twee woonlagen hangen en waren zo tevreden over het product dat we besloten het ook op onze slaapkamer (derde woonlaag) te nemen. Gezien de gipsplaten muren besloten we dit niet zelf te installeren, maar gewoon professioneel door de monteur vanVeneta.

Klokslag acht uur belde hij aan, na een korte check van de ruimte en ramen ging hij aan de slag. Binnen tweeënhalf uur was de gehele woonlaag gereed. Prachtig.

Wij zijn in de gehele breedte tevreden over Veneta, zowel de online bestelmethode, de helpdesk bij vragen, de informatieve ondersteuning door de verkoper Jeroen van de Worp, het installatiegemak wanneer je het zelf doet (mooie online video`s) als vanmorgen de prachtige installatie door monteur Raymond van Ede.

Groetjes van een zeer tevreden klant en wij zullen Veneta beslist aanbevelen in ons netwerk!

Opvallende sterke punten:

Klantvriendelijkheid en meedenken met de klant, maar ook aangeven wat niet kan!

Score voor Veneta: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: