Wat vindt u van de route die u heeft afgelegd?
Hou zou u uw activiteiten beoordelen?
Het advies van uw reisspecialist
Uw reisbescheiden
Hoe blij bent u dat u uw reis heeft geregeld via TravelEssence?
Hoe zou u uw accommodaties in het algemeen beoordelen?
Wat vond u van het uitzicht en de ligging van uw accommodaties?
In hoeverre heeft TravelEssence uw wensen begrepen en vertaald naar een voor u ideale reis?
Hoe vriendelijk en behulpzaam waren uw gastheren en gastvrouwen?
Het reserveringsproces
De inhoud van uw reisvoorstel
Het gesprek met uw reisspecialist
Hoe hebben de accommodaties in het algemeen voldaan aan uw verwachtingen?

Benny en Margret ten Dam

Na meer dan 3 jaar van onderling overleg en bekijken hoe of wat, hebben we dan uiteindelijk besloten om een vakantie van meerdere weken naar Down Under te maken. Op de vakantiebeurs en na een bezoek aan een open dag kregen we een goed gevoel bij de reisorganisatie TravelEssence.
Wij bespraken met Judi onze wensen.
Dit resulteerde in een reis van 8 weken, waarvan 4 weken in Australië en 4 weken New Zealand.
Omdat we inmiddels al vele verre reizen hadden gemaakt hield zij hiermee rekening bij de uitwerken ervan.
Binnen 5 dagen kregen wij het reisvoorstel digitaal toegestuurd.
Zeer gedetailleerd, met vluchtgegevens en van dag tot dag uitgewerkt. Onze reis startte op ma. 14 okt.'19 met ons vertrek vanaf Schiphol met Gathey Pacific, en een tussenstop in HongKong naar Sydney. Meerdere binnenlandse vlucht via Cairns, Darwin en Adelaide. Een rit per huurauto van Adelaide naar Melbourne en de vlucht van hieruit naar Christchurch. Onze reis eindigde op
zo. 8 dec.'19 met de terugvlucht van Auckland naar A'dam.
In totaal 56 dagen, waarvan we 46 dagen gebruik konden maken van diverse (nieuwe) huurauto's. We verbleven in prachtige B&B's, de één nog mooier en luxer dan de ander. Ook de diverse dagtrips (fietsen door Sydney en Melbourne, snorkelen in het Great Barrier Reef, met helicopter walvissen spotten in Kaikoura e.d.) waren prachtige keuzes van hen. We hebben een prachtige reis gehad die volledig aan onze verwachtingen heeft voldaan. We hebben zelfs nog een paar vermeldenswaardige dingen meegemaakt; -oog in oog staan met een reuzenkangeroo (afstand minder dan 1,5mtr) bij Cap Borda Lighthouse op Kangaroo Island, -een Koale vasthouden in Gorge Wildlife Park, -op de Low Islands in het Great Barrier Reef te horen krijgen dat je voor de schuur staat waarin Steve Irwin is overleden.
Het zou onze droomreis moeten worden, en dat is het inderdaad geworden.
Dat kon/kan alleen maar door de kennis die de mensen van TravelEssence van Australië en Nieuw Zeeland hebben.

Benny en Margret ten Dam

Score voor TravelEssence: 5/5