Wat vindt u van de route die u heeft afgelegd?
Hou zou u uw activiteiten beoordelen?
Het advies van uw reisspecialist
Uw reisbescheiden
Hoe blij bent u dat u uw reis heeft geregeld via TravelEssence?
Hoe zou u uw accommodaties in het algemeen beoordelen?
Wat vond u van het uitzicht en de ligging van uw accommodaties?
In hoeverre heeft TravelEssence uw wensen begrepen en vertaald naar een voor u ideale reis?
Hoe vriendelijk en behulpzaam waren uw gastheren en gastvrouwen?
Het reserveringsproces
De inhoud van uw reisvoorstel
Het gesprek met uw reisspecialist
Hoe hebben de accommodaties in het algemeen voldaan aan uw verwachtingen?

Leo & Ingrid

We hebben een geweldige reis door Australië gehad. Ontzettend veel gezien en beleefd.
Tot het moment dat de reis definitief was hebben we goede contacten met de medewerkers van TE gehad. Na de boeking kregen we de indruk dat alles op de automatische piloot werd gezet. Voor ons bleek dat met name toen we na de reis gevraagd werden om feedback te geven. We hadden twee locaties die (totaal) niet aan de verwachtingen voldeden en moesten autokosten betalen wat niet de afspraak was. De twee locaties waren alternatieven omdat de voorkeurslocaties niet beschikbaar waren.
De Chief Engineers Cottage was niet schoon, de inrichting was minmaal (bijv. geen bank) sterk verouderd en aan vervanging toe. Kortom een locatie die je niet verwacht bij TE.
De tweede locatie betreft het Seafront Resort op Kangaroo Island. Het verblijf werd omschreven als een luxe villa maar kan beter omschreven worden als een stacaravan.
Voor de autokosten werden we telefonisch benaderd, maar tijdens dat gesprek werden door TE de twee locaties niet ter sprake gebracht. Ook later hebben we geen terugkoppeling van de feedback gehad. We vragen ons af of met de feedback überhaupt iets wordt gedaan.

Score voor TravelEssence: 3.5/5
Zou u TravelEssence aanbevelen? Ja