Wat vindt u van de route die u heeft afgelegd?
Hou zou u uw activiteiten beoordelen?
Het advies van uw reisspecialist
Uw reisbescheiden
Hoe blij bent u dat u uw reis heeft geregeld via TravelEssence?
Hoe zou u uw accommodaties in het algemeen beoordelen?
Wat vond u van het uitzicht en de ligging van uw accommodaties?
In hoeverre heeft TravelEssence uw wensen begrepen en vertaald naar een voor u ideale reis?
Hoe vriendelijk en behulpzaam waren uw gastheren en gastvrouwen?
Het reserveringsproces
De inhoud van uw reisvoorstel
Het gesprek met uw reisspecialist
Hoe hebben de accommodaties in het algemeen voldaan aan uw verwachtingen?

We hadden een geweldige reis en willen jullie hier graag voor bedanken! Onderweg zijn er wel eens dingetjes geweest waarbij we dachten dit kan beter (We bleken bijvoorbeeld op de snorkeltocht nog een bedrag contant te moeten betalen, waarvan we niet op de hoogte waren). Maar die zijn we nu allang weer vergeten ;)
Het absolute hoogtepunt voor ons was de vierdaagse outbacktour waar we een geweldige gids hadden (Jayden) en qua locaties zijn wij ontzettend enthousiast over Mojito holiday house en locatie in Sydney. Qua gastheerschap hebben we genoten van het enthousiasme van Philip op magnetic Island. Dankzij hem hebben we veel dieren in het wild gezien.
Persoonlijk waren wij wat minder blij met chamber wildlife lodges, omdat wij deze accomodatie wat donker, koud en ongezellig ingericht vonden.
Tot slot willen wij graag nog melden dat we de eendaagse Great ocean road tour erg vermoeiend vonden in aansluiting op de outback tour. Daarnaast is dat de enige dag geweest dat wij ons onveilig hebben gevoeld, door de rijstijl en de vermoeidheid van de chauffeur.

Nog hartelijk bedankt voor de flessen wijn! Die gaan we soldaat maken als we de fotoalbums klaar hebben.

Met vriendelijke groeten de familie van der Veen!

Score voor TravelEssence: 4.5/5
Zou u TravelEssence aanbevelen? Ja