Wat vindt u van de route die u heeft afgelegd?
Hou zou u uw activiteiten beoordelen?
Het advies van uw reisspecialist
Uw reisbescheiden
Hoe blij bent u dat u uw reis heeft geregeld via TravelEssence?
Hoe zou u uw accommodaties in het algemeen beoordelen?
Wat vond u van het uitzicht en de ligging van uw accommodaties?
In hoeverre heeft TravelEssence uw wensen begrepen en vertaald naar een voor u ideale reis?
Hoe vriendelijk en behulpzaam waren uw gastheren en gastvrouwen?
Het reserveringsproces
De inhoud van uw reisvoorstel
Het gesprek met uw reisspecialist
Hoe hebben de accommodaties in het algemeen voldaan aan uw verwachtingen?

Fam P. Sap

Onze reis naar Australië was echt geweldig! Een droomreis die we niet gauw gaan vergeten. TravelEssence heeft hun beloftes waar gemaakt en nog wel meer dan dat. De accommodaties waren geweldig en ook alle excursies e.d waren top geregeld en een fantastische ervaring.
Over de aankomstdatum van 1 accommodatie was wat verwarring maar dat is daar ter plaatse door de eigenares keurig opgelost. Verder na onze reis keurig een mail ontvangen om te vragen hoe de reis was geweest en daar ook feedback op gegeven. Wat vooral handig is om te weten is dat er bij de excursies geen of alleen koffie/thee en water zit qua drinken. Ander drinken is er wel maar moet dan nog voor betaald worden en je kan heel makkelijk zelf wat meenemen. Wat wel heel leuk was, was dat we afgelopen week twee flessen Australische wijn thuis gestuurd kregen om nog na te genieten vd reis. Deze werden bezorgd op 18 sept, de dag dat wij precies 20 jaar getrouwd waren en dat was ook de reden dat wij deze reis met onze kinderen gemaakt hebben. Toevallig!

Score voor TravelEssence: 4.5/5
Zou u TravelEssence aanbevelen? Ja