1/10
De inhoud van uw reisvoorstel
1/10
Het gesprek met uw reisspecialist
1/10

1/10

Uiteindelijk niet eens gekozen voor Travel Essence. Geïnformeerd naar mogelijkheden. Door fouten van de kant van de organisatie bleek het toegezegde uiteindelijk toch niet mogelijk. Hierdoor behoorlijk veel heen en weer gemaild om andere opties te bespreken. Uiteindelijk op een alternatief gekomen die door een fout van de kant van de medewerker onverwacht toch weer duurder uitviel, weer afgezegd omdat dit buiten ons budget viel. Toen wij daarna vroegen wat er nu wel mogelijk was kregen we heb ongehoorde antwoord dat we maar bij een ander bedrijf moesten boeken omdat dit hem niet ging worden, alsof wij ineens te boosdoeners waren! Nu via een andere organisatie zonder problemen kunnen boeken, erg jammer want het begin contact was uiterst prettig! Fouten van de organisatie zouden correct opgevangen moeten worden en dat geval hadden wij zeer zeker niet.

Reactie TravelEssence:

Beste,
Onze excuses dat wij niet hebben kunnen voldoen aan uw verwachtingen en dat u niet tevreden bent over onze service. Wij hadden natuurlijk ook liever gehad dat u vol nieuwe belevingen terug zou komen uit Nieuw-Zeeland, met TravelEssence. Het klopt dat het een en ander niet gelopen is zoals u, maar ook wij, gewenst hadden. We hebben inderdaad veel mailverkeer met elkaar gehad wat spijtig genoeg tot niks heeft geleid.
U wilde een camper car huren, maar door de vele wijzigingen in data en route - die we op uw verzoek ook voor u doorvoerden - was een van de boekingen op het laatste moment helaas niet meer mogelijk. Wij doen ons uiterste best om onze klanten tevreden te stellen, maar helaas zijn wij ook gebonden aan de prijzen en beschikbaarheid van onze partners. Het kan dus voorkomen dat een bepaald onderdeel uiteindelijk toch niet beschikbaar is. Zeker wanneer de boeking vrij dicht op de vertrekdatum zit, zoals bij u het geval was.
Ons advies was om direct bij onze camper car partner de verschillende boekingen te maken. Wij hebben u niet verteld ‘dat u maar bij een ander bedrijf moest boeken’. Door de eerdergenoemde veranderingen kunnen zij u in dit soort gevallen beter helpen. Laten we vooropstellen dat wij u nog altijd de beste ervaring in Nieuw-Zeeland wensen. Of dat dit nu direct via ons is of in dit geval bij een van onze partners.
Vriendelijke groeten,
Team TravelEssence

Score voor TravelEssence: 0.5/5