Wat vindt u van de route die u heeft afgelegd?
Hou zou u uw activiteiten beoordelen?
Het advies van uw reisspecialist
Uw reisbescheiden
Hoe blij bent u dat u uw reis heeft geregeld via TravelEssence?
Hoe zou u uw accommodaties in het algemeen beoordelen?
Wat vond u van het uitzicht en de ligging van uw accommodaties?
In hoeverre heeft TravelEssence uw wensen begrepen en vertaald naar een voor u ideale reis?
Hoe vriendelijk en behulpzaam waren uw gastheren en gastvrouwen?
Het reserveringsproces
De inhoud van uw reisvoorstel
Het gesprek met uw reisspecialist
Hoe hebben de accommodaties in het algemeen voldaan aan uw verwachtingen?

Travel Essence heeft mooie plaatjes en mooie praatjes maar géén service als er problemen zijn!En die hebben zich tijdens onze reis volop voorgedaan! Ze hebben namelijk géén kantoor( kantoren) in Nieuw Zealand! Als het daar dag is, is het in Nederland nacht en dan is hun kantoor niet bereikbaar. Kortom, dan mag je zelf de problemen zien op te lossen. Ondanks alle voorbereidingen en check, doublecheck van onze kant, stonden we veelvuldig voor onaangename verrassingen die variëerden van boekingen voor veerboot die toch niet gedaan bleken te zijn, tot auto die klaar zou staan maar er niet was, tot vlucht die geannuleerd bleek en niemand die informatie kon verstrekken wanneer en of die de volgende dag wel zou gaan en hoe je die kon boeken, tot bestemmingen die we niet bleken te kunnen bereiken omdat de weg geblokkeerd was door aardverschuivingen. Dat laatste was al enkele dagen bekend maar Travel Essence had even "vergeten "dat door te geven noch een alternatief aangeboden. Of we moesten een route rijden van zogenaamd 6 uur maar die volgens locals zo slecht was dat we er 12 uur over zouden doen en het onverantwoord was. Echter Travel Essence weigerde alternatieven of vergoeding te bieden voor de gemiste excursies etc. terwijl dit voor andere reizigers wel gedaan was. Of we moesten ge- ëvacueerd worden van een eiland wegens naderende storm en werden, zonder waarschuwing vooraf, naar een prachtige lodge geloodsd waar we wel achteraf € 585, of zo iets per nacht voor moesten betalen. Dit bleek zeer veelvuldig aan de orde te zijn. Kortom, Travel Essence laat veel steken vallen en schiet ernstig te kort.

Score voor TravelEssence: 0.5/5
Zou u TravelEssence aanbevelen? Nee