Zeer vakbekwaam arbeidsrecht Advocaat !

Beschrijf hier a.u.b. bij welk soort probleem u hulp heeft gekregen en in meerdere zinnen hoe u onze dienstverlening heeft ervaren.

Onlangs kwam ik door een concurrentiebeding geheel klem te zitten tussen zowel men oude als nieuwe werkgever. Enerzijds had ik via mijn oude werkgever een vaststellingsovereenkomst met een zwaar concurrentie- relatie en boetebeding ( overgehouden aan slechte juridische bijstand tijdens beƫindiging contract ) , en anderzijds een nieuwe werkgever welke mij heeft aangezet dit beding te overtreden ( en daarbij aangaf volledige steun te bieden indien er problemen zouden komen ).
Zonder verder diep in detail te gaan zat ik binnen zeer korte tijd geheel klem tussen de 2 partijen.
Gelukkig kwam ik bij mijn speurtocht naar juridisch advies via het juridisch platform in contact met Lennert Breuker . Door deze zeer complexe situatie had ik zelf totaal geen overzicht meer. De heer Breuker wist echter middels zijn pragmatische en heldere aanpak alles duidelijk in kaart te brengen, en daarbij heldere actie punten te formuleren. Tevens wist hij mij ook weer zover te krijgen dat ik het overzicht weer terug kreeg .
Zonder Lennert Breuker had ik deze complexe situatie niet opgelost gekregen. De schade is nu gelukkig beperkt gebleven . Ik kan nu weer volop mijn vizier weer op de toekomst richten .

Lennert , Ontzettend bedankt voor de enorme steun en gedegen advies ! ( Ook namens mijn vrouw en kinderen )

Score voor Transitievergoedingspecialist: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja