M.

Zeer kundig jurist!

Beschrijf hier a.u.b. bij welk soort probleem u hulp heeft gekregen en in meerdere zinnen hoe u onze dienstverlening heeft ervaren.

Lennert is een zeer kundig jurist. Zijn aanpak kan ik omschrijven als concreet en no nonsense. Doordat je in een arbeidsconflict vaak ook vooral emotioneel erg ontdaan bent zie je de zaken niet altijd even helder. Lennert laat je inzien dat je het doel - namelijk het beste voor jezelf - niet uit het oog moet verliezen. Zijn kennis mbt transitievergoedingen/ontslagvergoedingen is heel goed. Wat ik vooral als erg prettig ervaren heb zijn de contactmomenten met Lennert. Hij neemt je mee in iedere stap en houdt je continu op de hoogte. Dit in tegenstelling tot andere advocaten waarvan je soms een hele tijd niets hoort. Ik kan Lennert aan iedereen aanbevelen die met een arbeidsconflict te maken heeft en zelf even niet weet welke stappen er genomen moeten worden. Ik weet dat hij 'gewoon' zijn werk doet en opkomt voor mij - maar hij zorgt er tevens voor dat je ook weer op komt voor jezelf. En dat had ik nu juist net nodig!

Score voor Transitievergoedingspecialist: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja