Ik had geen bericht ontvangen dat mijn bestelling al was afgegeven bij het PostNL afhaalpunt. Daarom heb ik Topdierenshop.nl gemaild. Ik kreeg snel een vriendelijk en bevredigend antwoord. Top!
Sterke punten
Je krijgt snel antwoord als je een mailtje stuurt. Je kan je bestelling laten bezorgen bij een PostNL afhaalpunt.
Verbeterpunten of tips
Ik vind de website erg druk.