De e-mailcommunicatie over de betaling verliep enigszins chaotisch maar met het telefonische contact was alles snel opgelost. Een bedrijf met nog "echte" persoonlijke service en klantgerichtheid !!
Sterke punten
Goed telefonisch contact bij problemen.
Verbeterpunten of tips
De mailwisseling over de betaling van een order is onbegrijpelijk en chaotisch.