Superservice..ik had een knaagdierendrinkfles besteld en die ging meteen kapot, direct gemaild..superaardige en leuke mail terug gehad en dat ze het vervelend vonden en hebben diezelfde dag nog een nieuwe gestuurd die ik de volgende dag in huis had..dus happy cavia's en baasje!!Supergoed en snel geholpen..
Sterke punten
Altijd een snelle reactie als je een probleem of vraag hebt
Verbeterpunten of tips
Graag eerder weten met bestellen dat iets niet op voorraad is..dat het wat langer duurd..omdat ze zo snel leveren, ga je er eigenlijk stiekem vanuit dat het er altijd is , en dat je het voor 23.00 besteld het de volgende dag hebt..