We hadden al in juli een riem besteld maar deze bleek veel te groot te zijn voor onze teckel, dus retour verzonden en erin gezetgraag een kleiner maat .Van de week toch maar eens gebeld hoe dat nou zat .Ik had mijn geld nog niet ontvangen . Die mv aan de lijn was erg vriendelijk en keek het na . Ze zei ik maak hier geen punt van U krijgt van ons een nieuwe toegezonden . Ik had namelijk ook geen bon meer van post nl . Vandaag kwam de nieuwe riem binnen ! Erg fijn en snel opgelost
Sterke punten
Jammer dat er geen retour papier in zit