Marijn Veldpape

Beetje erg beroerd

Toelichting

Ik heb van te voren netjes een afspraak gemaakt, kom ik speciaal naar de winkel zodat ik mijn telefoon niet hoef op te sturen hebben ze de backcover niet op voorraad... Accu wel. Een andere kleur backcover gemonteerd na akkoord van mij omdat ik m'n telefoon die dag klaar wilde hebben. Hun de reparatie uitvoeren en ik mij ondertussen vermaken in Den Haag. Kom ik terug is mijn screenprotector niet vervangen (ze wilden eerst overleggen omdat er glas op zat) Ik wist wat ik wilde en wilde de screenprotector erop, toen deed de machine het niet.... Uiteindelijk na een half uur is mijn screenprotector er alsnog op gekomen en kon ik afrekenen. Ze hebben een kleine, hele kleine coulance gedaan en ik ben vertrokken.

Ik heb in mijn afspraak gevraagd om eerst een diagnose te stellen alvorens de accu te vervangen, nu is mij wel aangegeven aan het begin dat de software voor uitlezen niet goed werkt enz enz maar ik heb geen winst behaald aan een nieuwe accu te laten monteren, batterijduur is nog steeds niet zoals het moet zijn... dus of er überhaupt een diagnose is uitgevoerd, ik trek m'n twijfels.
Al met al vind ik het een slechte ervaring, één medewerker in de winkel werd ik erg ongemakkelijk van, de reparateur zelf deed wel goed zijn best om mij alsnog te helpen en is alle ook, min of meer, volgens afspraak uitgevoerd.

Naar welk filiaal bent u geweest?

Frederik Hendriklaan - Den Haag

Reactie ThePhoneLab:

Beste Marijn,
Bedankt voor de feedback. Tijdens ons contact is uw toestel terug gestuurd naar de vestiging en daarbij is het toestel verder nagekeken en is de software geherinstalleerd. Tijdens de testen zijn er geen hoge verbruiken gevonden qua stroomverbruik en hopen ook van harte dat uw probleem is opgelost.
We nemen uw feedback mee om zo voor een nog betere dienstverlening te kunnen verlenen.
Stefan - ThePhoneLab Den Haag

Score voor ThePhoneLab: 1/5