E.Sipma

Op 8 mei telefoonhoesje besteld. Bleek niet op voorraad, zou binnen 2 tot 4 dagen verzonden worden. Mailtje gestuurd, na een week wachten, met de vraag wanneer dit verzonden werd. Helaas geen reactie binnen 24 uur , niet na 4 dagen en ook niet op een volgend mailtje. Er zit geen mail in de spam ! Hoor niks. dat is erg jammer. Hoop wel wat te ontvangen , het is tenslotte betaald.

Kan ik helaas niet benoemen

Communicatie sterk verbeteren!

Reactie Telefoonhoesjestore.nl:

Geachte klant,
Wij betreuren dat u zo lang op uw bestelling heeft moeten wachten. Helaas door de aanhoudende huidige corona perikelen is internationaal transport erg traag. Gelukkig is het betreffende product een aantal dagen door ons ontvangen en direct verwerkt, waardoor u zaterdag de levering zou moeten verwachten. Ondanks de vertraagde levertijd, hopen wij dat u alsnog tevreden bent met uw aankoop.
Uiteraard bent u hiervan de dupe, dat vinden wij zeer vervelend. Ik wil u graag een voorstel doen, u bent uiteraard vrij om deze optie te weigeren of met een tegenvoorstel te komen. Zou u ervoor open staan om de review aan te passen (of geheel te verwijderen) naar een score 7/10 of 8/10 (uiteraard liever 10/10) als wij de gehele aankoopsom terugstorten. U kuny ook kiezen om de review te laten verwijderen. Dit terwijl u ter compensatie het telefoonhoesje gratis mag behouden ter compensatie voor het ongemak. Graag hoor ik van u en kunnen wij elkaar tegemoetkomen. Nogmaals, onze excuses!

Score voor Telefoonhoesjestore.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
flipcase HONOR 20 Pro ( rood)