Vriendelijkheid chauffeurs
Kwaliteit geleverde items
Kwaliteit afleverservice

Allereerst ben ik heel erg blij met mijn nieuwe ovale tafel! Hij is helemaal prachtig en precies zoals gewenst.
Vanwege het gewicht van de tafel was het een zware klus voor de bezorgers om deze tafel in mijn woonkamer te brengen. Om de tafel helemaal gaaf te houden hebben zij vooraf rustpunten gecreëerd met in doeken gewikkelde houtjes. Deze voorzichtige aanpak kon ik erg waarderen.

Vanaf het moment van het bestellen tot het afleveren ben ik via de mail goed op de hoogte gehouden van het proces. Daarnaast vond ik dat de bezorgers de tafel erg netjes hebben afgeleverd.

In de voorfase heb ik kleurstalen besteld. Het bestelproces voor deze blokjes was hetzelfde als voor een tafel met alle bijbehorende mails die niet aansloten bij mijn bestellen. Ook kreeg ik de staaltjes in eerste instantie niet, na contact kreeg ik de staaltjes wel, en uiteindelijk ontving ik nogmaals een pakket. Dit proces kan volgens mij beter afgestemd worden.

Ik werd netjes een half uur vóór aankomsttijd op de hoogte gebracht door bezorgers?

ja

Hoe heb je Table du Sud gevonden?

Via google

Score voor Table du Sud: 4/5