Vriendelijkheid chauffeurs
Kwaliteit geleverde items
Kwaliteit afleverservice

We bezochten op 1 mei de toonzaal in Heeze. Dat was een aangename ervaring. Het personeel was zeer vriendelijk, professioneel en behulpzaam. Enkel op het vlak van de ruwheid van het leer kon men ons niet verder helpen (zie verder).

Voor de vragen over de levering: onze bestelling is nog niet geleverd, daar kan ik dus niet op antwoorden. Maar aangezien ik moest antwoorden, heb ik gewoon de helft aangeduid. Dat is dus een verbeterpunt voor deze enquête ;-)

Zie hierboven. Ook handig dat je in de toonzaal kan komen kijken en dan thuis op je gemak kan beslissen en bestellen online.

We hebben een zetel online besteld, maar kregen nog geen bevestiging of een andere reactie. Deze beoordelingsmail is het eerste dat ik hoor, en dat is wel vreemd. Een bevestiging dat de bestelling goed is doorgekomen zou fijn zijn.
Bij de keuze van het Afrikaleer werd aangegeven dat de kleur licht kan afwijken, en dat het leer natuurlijke oneffenheden kan bevatten. Dat vind ik helemaal niet erg want het is een natuurproduct. Wat ik wel jammer vind, is dat we totaal geen keuze hebben over het algehele uitzicht van het leder. In de stalenboek zaten namelijk kleuren op heel ruw leer en kleuren op heel glad leer. Ik snap dat je niet exact je eigen leer kan uitkiezen, maar het zou fijn zijn mochten we op de bestelling kunnen aangeven of we eerder ruw of eerder heel glad leer verkiezen. Ik veronderstel dat ze in de fabriek meerdere stukken leer van één kleur hebben liggen, en dat ze een beetje zouden kunnen uitkijken of ze nu ruw of glad leer kiezen om te gebruiken. Volgens het personeel was dat niet mogelijk.

Ik werd netjes een half uur vóór aankomsttijd op de hoogte gebracht door bezorgers?

nvt

Hoe heb je Table du Sud gevonden?

Online op google na zoekopdracht 'lederen zetels'.

Score voor Table du Sud: 3.5/5
Zou je Table du Sud aanbevelen? Ja
Aangekocht product: zitbank doux met Afrikaleder