Susteen

Arthur Lippers

Ik kreeg eind november 2020 een uitvoerig (35 pag.) "woningverbeterplan" met daarin veel onjuistheden , halve waarheden, onduidelijkheden en uiteindelijk een offerte om m'n huidige goed functionerende HR ketel te vervangen door een andere.. Als reactie heb ik een memo met commentaar, correcties en suggesties gestuurd naar "susteen" met het verzoek het "plan" aan te passen. Na een kort telefoongesprek met de adviseur waarin mij werd toegezegd dat ik een gecorrigeerd "plan" zou krijgen wacht ik nu nog op dat verbeterd "plan".

Reactie Susteen:

Geachte heer Lippers,
Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent. U ontvangt van ons nog een aangepast plan naar aanleiding van het gesprek dat u heeft gehad met onze adviseur. Uw toegezonden suggesties zijn uitvoerig telefonisch besproken tussen u en onze adviseur waarin wij hebben getracht u zo gedetailleerd mogelijk uit te leggen hoe wij tot bepaalde adviezen komen. Wij hebben helaas echter moeten constateren dat uw visie op deze adviezen en hoe deze tot stand komen niet in lijn ligt met die van ons.
Susteen Nederland

Score voor Susteen: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee