c. homan

2e review, ik vind het vreemd, dat na mijn eerste beoordeling het 7 dagen duurt voordat deze gepubliceerd wordt, om zodoende supersauna de gelegenheid te geven alsnog een en ander glad te strijken... Ik heb 2 x een sauna besteld, en geen van beide geleverd gekregen. Om enige informatie te krijgen over de exhorbitante levertijd steeds zelf moeten bellen voor informatie en na een deadline te hebben gesteld wordt ook de telefoon niet meer opgenomen.... blij dat ik niet vooruit heb betaald.

Ik heb de bestelde sauna's nooit geleverd gekregen...

Reactie SuperSauna.nl:

Bedankt voor uw review!
Wij vinden het heel vervelend hoe deze order verlopen is! Dit gaat om een FINSE sauna die wordt geleverd door een externe transporteur.
Onze INFRAROOD sauna's leveren we met onze eigen bezorgservice. Daardoor kunnen we de levertijden goed controleren en onze klanten op de hoogte houden.
De vuren houten Finse sauna's (welke u besteld had) , worden rechtstreeks vanuit de fabriek in Duitsland bij u thuis geleverd. De leveringsdatum wordt door hun eigen transport geregeld.
De sauna had enige onderdelen die niet voorradig bleken. Zij hebben ons en u hiervan niet op de hoogte gebracht wat voor ons ook niet fijn werkt.
U heeft uw order (terecht) geannuleerd. We zullen in de toekomst alle houtsoorten Finse sauna orders ook zelf gaan leveren om kwaliteit van levering beter te kunnen garanderen.
Groet SuperSauna

Score voor SuperSauna.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
werd nooit geleverd