c. homan

Sauna besteld, samen met klantenservice details doorgenomen. Sauna bleek niet meer leverbaar. Andere sauna besteld. Levertijd 4 weken. Na 6 weken geen sauna. Informeren over hoe en wanneer leverde niet meer op dan dat ze nog niks van de fabriek vernomen hadden. Na aandringen heeft men bij de fabriek geinformeerd. Sauna miste onderdeel en deze was besteld, alles stond klaar voor verzending. Week acht: geen sauna. Weer op zoek naar informatie over hoe en wat bij Supersauna maar niks concreets. Heb ze tot eind van de week tijd gegeven om te leveren, anders maar naar de concurrent.

Helaas heb ik van de twee bestelde producten niet één ontvangen.

Reactie SuperSauna.nl:

Bedankt voor uw review!
Wij vinden het heel vervelend hoe deze order verlopen is! Dit betrof een FINSE sauna die niet door ons zelf wordt geleverd maar door externe transporteur.
Onze infrarood sauna's leveren we met onze eigen bezorgservice. Daardoor kunnen we de levertijden goed controleren en onze klanten op de hoogte houden.
De vuren houten Finse sauna's (welke u besteld had) , worden rechtstreeks vanuit de fabriek in Duitsland bij u thuis geleverd. De leveringsdatum wordt door hun eigen transport geregeld.
De sauna had enige onderdelen die niet voorradig bleken. Zij hebben ons en u hiervan niet op de hoogte gebracht wat voor ons ook niet fijn werkt.
U heeft u order (terecht) geannuleerd. We zullen in de toekomst alle houtsoorten Finse sauna orders ook zelf gaan leveren om kwaliteit van levering beter te kunnen garanderen.
Groet,

Score voor SuperSauna.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
niet gelukt het bestelde binnen te krijgen