Len van Oostrum

Heb een pas geldig tot en met 31-12-2018.Bij opzegging geldt opeens een andere datum n.m.l.de datum van lidmaatschap,nooit van gehoord.Plotseling krijg ik factuur voor de nieuwe pas.Heb iktrouwens nooit ontvangen.Mail wordt niet beantwoord,alleen herinneringen dat lukt wel bij Seniorenpas.Heb nog de welkomstbrief,staat ook niets van een lidmaatschap.Ga niet betalen,dan maar naar de rechter .Schaam je diep voor deze nare manier van handelen.

Reactie Seniorenvoordeelpas.nl:

Beste Len van Oostrum,
Bedankt voor uw reactie. Uw pas is inderdaad geldig tot 31 december 2018. Zo kunt u minstens één jaar gebruik maken van de lokale voordelen. Deze zijn namelijk pas actief sinds eind december 2017. Bij aanvraag hebben wij u namelijk de belofte gedaan dat u één jaar lang gebruik kunt maken van alle voordelen.
Uw lidmaatschap is begonnen op de dag dat u de aanvraag heeft gedaan. Exact één jaar later zit uw eerste lidmaatschapsjaar er op. Uw abonnement wordt dan omgezet naar een contract voor onbepaalde tijd. U ontvangt dan een nieuwe pas, unieke kortingen en een factuur. Zegt u liever op? Houdt dan rekening met een opzegtermijn van één maand.
Als u heeft opgezegd in uw twaalfde maand of na uw eerste jaar ontvangt u nog een factuur voor het resterende bedrag van uw lidmaatschap. Voor een nieuwe pas kunt u mailen naar klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl, wij sturen u dan een nieuwe pas.
Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Erik
Team Seniorenvoordeelpas

Score voor Seniorenvoordeelpas.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Seniorenpas