J. Van der pol

Wil mijn pas opzeggen en ook op tijd gezien alle problemen die ik hoor en lees.
Één mooi oplichtersgilde dit. Nog nooit ergens korting kunnen claimen.
Als ik de pas moet opsturen prima.
Maar dat kan dus zonder hem aangetekend te versturen
Als men deze pas vindt hoeft fat namelijk ook niet.
Ik wil graag weten of ik ook per mail kan opzeggen en de pas vernietigen. Want je kunt er toch niets mee

Vriendelijke groet
J.vd pol
Ik.nr.2018042065

Reactie Seniorenvoordeelpas.nl:

Beste mevrouw Van der Pol,
Bedankt voor uw beoordeling op FeedbackCompany. Helaas hebben we nog geen eerder bericht van u mogen ontvangen dat u graag afziet van uw lidmaatschap, anders hadden we dat direct voor u in orde gemaakt! Ik heb u een e-mail gestuurd met een bevestiging van de annulering, mocht u daar nog vragen over hebben dan horen we het graag.
Daarnaast geef ik u graag wat meer informatie over de kortingen die wij bieden. U geeft aan dat u nog nergens heeft kunnen besparen met uw Seniorenvoordeelpas, dat vinden we erg jammer om te horen! Als u kijkt op onze website www.seniorenvoordeelpas.nl dan kunt u daar alle aanbiedingen vinden. Op dit moment zijn er al meer dan 200 webwinkels en 1000 lokale winkels in Nederland aangesloten bij ons mooie initiatief!
Als u nog vragen heeft of als we u kunnen helpen bij het zoeken naar kortingen dan horen we het graag! U kunt reageren op de e-mail die ik u zojuist heb verstuurd of u kunt ons elke werkdag tussen 17.00 en 21.00 uur telefonisch bereiken op het nummer 085 0700 900.
Claudia
Team Seniorenvoordeelpas

Score voor Seniorenvoordeelpas.nl: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Nvt