Ik volg de HBO opleiding Communicatie en Organisatie. Ik raad deze NIET aan! Er gaat geen enkele module door en ze zijn alleen maar een commerciële instelling. Totaal geen interesse in de student. 17.000 euro betalen en dan geen enkele her beoordeling kosteloos kunnen aanvragen. Alles kost geld! Wel betalen, geen service. Ze vergeten dat de student de klant is in deze!!!

Reactie Schoevers:

Beste Esmee,
Wij het jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over jouw opleiding. Wij zijn afhankelijk van het aantal inschrijvingen. Een groep met bijvoorbeeld maar 2 inschrijvingen kunnen wij niet door laten gaan omdat dan ook de interactie ontbreekt. Dit staat overigens ook op onze website aangegeven. Wij proberen zoveel mogelijk mee te denken met onze studenten en kijken in dat geval naar alternatieve locaties/data. Uiteraard begrijpen wij jouw teleurstelling.
Voor een bezwaar worden er alleen kosten in rekening gebracht op het moment dat het bezwaar ongegrond wordt verklaard. Indien het bezwaar gegrond wordt verklaard dan ben je geen kosten verschuldigd.
Mocht je dit nog graag telefonisch willen bespreken dan staan wij je uiteraard graag te woord.
Schoevers deeltijd

Score voor Schoevers: 1/5