Maurice Telkamp

Om weer te reageren op mijn vorige feedback en het commentaar van Schoevers daarop: Ik zat te twijfelen om te stoppen omdat ik al schandalig veel geld in de opleiding gepompt had, maar nadat ik de factuur kreeg dat ik voor 1700 euro kosten van de huidige opleiding, plus 2200 euro kosten voor de nieuwe opleiding (dus 2 vakken die ik dat jaar dan nog af moest ronden) was de keuze om te stoppen snel gemaakt. Gelukkig belde Schoevers mij gisteren ook dat zij 1 van de 2 vakken die ik nog moest doen niet konden leveren en daarom kon ik in dit geval kosteloos (maar ik moest natuurlijk nog wel even die 1700 euro neerleggen) stoppen. Al met al is Schoevers nog steeds de grootste fout die ik ooit in mijn leven heb gemaakt. Ondanks dat ik alle vakken tot nu toe heb gehaald heb ik nu, 5000 euro verder, nog geen diploma en een jaar vergooid. Bedankt Schoevers voor het kapot maken van mijn toekomst.

Reactie Schoevers:

Beste Maurice,
Wij vinden het nogmaals jammer dat wij je niet naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Naar onze mening stroken jouw verwachtingen niet met het geen wij je kunnen aanbieden.
Deze conversatie hadden wij graag telefonisch met je gevoerd, helaas sta je hier niet voor open.
Desondanks wensen wij je het beste in de toekomst!
Schoevers

Score voor Schoevers: 0.5/5