Harout

Mijn Samsung tv is na zes maanden stuk gegaan. 2x de monteur geweest om dit te repareren is niet geluk en na de 2de keer deed de tv helemaal niet meer.
De monteur heeft een verzoek ingediend bij Samsung om dit probleem op te lossen.
Het duurde 2weken en ik kreeg helemaal geen mail of een bevestiging wat de stand van de zaken zijn. Toen ben ik zelf achteraan gegaan en met de klantenservice van Samsung gebeld.

Ik heb elke keer iemand anders aan de lijn gekregen die slecht Nederlandse praat en mij een andere verhaal verteld. De eerste keer werd mij verteld dat ik binnen 5 dagen de zelfde tv zal krijgen. 2de keer werd mij verteld dat de tv niet meer op voorraad is en één afdeling gaat met mij contact opnemen voor een ruilverzoek. Dit is echter ook niet gebeurd. De 3de keer hebben ze tegen mij gezegd dat zelf de ruilverzoek is geweigerd en een andere afdeling gaat met mij contact opnemen.

Niemand heeft duidelijk voor mij benoemd hoe lang moet ik wachten en waar ik precies moet zijn. Één ding hebben ze telkens gezegd JE MOET WACHTEN.

Ik heb 1300€ betaald voor een grote nam als Samsung en na 6maanden is de Tv stuk gegaan en dit kan gebeuren alleen hoe de klantenservice met de klanten omgaat en met de probleem proberen op te lossen is vreselijk.  Mijn slechtste klantenservice ervaring ooit bovenop ze hebben mensen in dienst die slecht Nederlandse praten.

Score voor Samsung NL: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Tv