Kooistra

Zeer slecht. Ik stuur een horloge die gerepareerd moet worden. Kosten bijna net zo veel als een nieuwe. Ik koop dus een nieuwe watch3. De aankoop via internet kost mij 3 dagen. Vervolgens krijg ik hem thuis en op dat moment blijkt een nieuwe horloge 19 euro goedkoper te zijn. Ik bel hierop en ik krijg te horen dat ik mijn horloge moet terug sturen en dan krijg ik mijn geld terug. Vervolgens koop ik nieuwe en betaal 19 euro minder. Dat doe ik dan maar en koop gelijk een nieuwe. Ik heb dus 2 maal een groot bedrag betaald en heb nog geen horloge. Dat duurt meer dan een voor ik de nieuwe krijg. Mijn geld terug storten duurt nog een week. Ik krijg meerdere malen bericht of ik mijn horloge wil laten repareren of ongerepareer terug wil. Ik stuur antwoord geen reparatie doen en het horloge hoeft niet terug. Opnieuw een week later krijg ik bericht mijn horloge is gepareerd en komt terug. Ik bellen en de telefonist zegt....hij is gratis gerepareerd en komt terug. Allemaal geen punt. Vond het erg raar het ene keer kost het geld en het volgende moment gratis gemaakt.. Vandaag mijn oude horloge weer ongerepareer terug gekregen omdat ik niet gereageerd zou hebben.???

Score voor Samsung NL: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Watch3