Jan

In juni 2018 een mooie Curved UHD TV 6-Serie UE49MU6220 49 inch via Bol.com aangeschaft.
Altijd met tevredenheid er naar gekeken tot aan 5 februari 2021.
's Avonds een plof in het apparaat. Leek wel vuurwerk zo'n geluid maakte het en er kwam een enorme vieze reuk vanaf. Stroom viel uit doordat de aardlekschakelaar uiteraard zijn werk goed deed. We zijn als gezin er enorm van geschrokken. Gelukkig geen brand. Na 2 jaar en 8 maanden is de tv nu al afgeschreven. Heb klantenservice Samsung nog gebeld, medewerker had lakonieke reactie, boodschap kwam bij hem niet echt over...ja reparateur zou dan binnen 4 a 5 werkdagen kunnen langskomen, mocht het definitief defect zijn dan kon je nog wat korting krijgen als je bij ze een dure nieuwe aanschaft. Heb lokale electrowinkel ingeschakeld en die gaf ook aan dat apparaat is afgeschreven. Van Samsung heb ik per mail een loyaliteitscode ontvangen waar je ongeveer euro 20,= tot euro 30,= korting krijgt bij aanschaf van een nieuwe tv op hun site. Deze zijn bij Samsung al duurder dan de huidige marktprijzen bij andere winkels. Daar schieten we dus niet echt wat mee op.... Voor mijn beslist geen Samsung tv meer. Nog geen 3 jaar oud, normaal, niet intensief gebruikt en dan moet je helaas al weer een andere aanschaffen.....SAMSUNG GEEF MENSEN EEN NETTE COMPENSATIE ALS JULLIE ZULKE SLECHTE PRODUCTEN LEVEREN!!

Score voor Samsung NL: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Curved UHD TV 6-Serie UE49MU6220 49 inch