Roobol

Harreman

Mooie vloer maar slechte service!!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Twee vloeren besteld, laminaat voor de bovenverdieping en 80 m2 PVC visgraat inclusief hoge plinten voor de beganegrond. Afspraak was 26 april plaatsen omdat wij 28 april gingen verhuizen.
Stoffeerders waren keurig op tijd maar om 15:00 uur kreeg ik te horen dat ze het werk niet af kregen en de boel wordt opgeruimd. Mij achterlatend met een stapel plinten.
Vloermat bij de voor en achterdeur moet nog geplaatst worden en tevens de afwerk profielen.
Ik zou dezelfde middag en anders de volgende morgen gebeld worden.
Na 4 dagen zelf naar het filiaal in Spijkenisse gegaan om te vragen naar de status. Was er niets bekend.
De dame heeft een werkboek aangemaakt en een dag later kreeg ik te horen dat men 3 Juni tijd voor mij heeft.
Inmiddels diverse afdelingen aan de lijn gehad maar niemand die de verantwoordelijkheid op zich neemt.
Hoe kan het dat je een planning maakt en het karwei anderhalve maand later af komt maken?
Nu staat het huis vol met meubels welke allemaal verkast moeten worden. Wie gaat dat doen?
Als je binnen stapt heb je nog steeds het gevoel dat je een bouwplaats binnen stapt!
Ik ben erg teleurgesteld in Roobol!

Reactie Roobol:

Bedankt voor je reactie. We begrijpen de teleurstelling dat het werk niet in één keer afgemaakt kon worden en er zo lang tijd tussen zit. Daar hadden we je natuurlijk beter en sneller over moeten informeren. Sorry dat we dat niet gedaan hebben. Inmiddels heeft één van onze planners, naar aanleiding van je reactie, contact met je opgenomen om een nieuwe afspraak in te plannen. Daarbij is beloofd dat als er eerder een plekje vrijkomt, wij je zullen bellen of het dan schikt om langs te komen. Met die afspraak heb je aangegeven in ieder geval blij te zijn. Hopelijk kunnen we het werk dus zo snel mogelijk (en goed) afmaken en kun je optimaal genieten van je nieuwe huis!

Score voor Roobol: 0.5/5
Zou je Roobol aanbevelen? Nee