Roobol

In alle opzichten perfect

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Zowel het maken van de afspraak voorafgaande aan ons winkelbezoek, waarbij de tijd werd genomen uitgebreid te informeren naar onze wensen. Een dag voor ons bezoek zijn wij wederom gebeld om te verifiëren of alles nog door kon gaan en om nogmaals de Corona-maatregelen door te nemen.
Het bezoek aan de winkel verliep volgens plan, geen druk gevoeld ivm afspraak-slot. We wisten van tevoren waar we aan toe waren.
De afhandeling waarbij we een mail ontvingen met specificatie van bestelling, de factuur, plus verzoek en daarna bevestiging aanbetaling, verliep ook zonder problemen.
Nu, vandaag worden de gordijnen opgehangen èn konden wij inzien via ons ordernummer in welk tijdslot zij komen. Super!!
Rest alleen nog het bevestigen en ophangen, ben benieuwd, indien dit niet goed zal verlopen, dan komen wij in de lucht. En anders als jullie niets meer vernemen is ook dit goed verlopen.
Oh ja de aankoop van de vloer èn het leggen van ons prachtige laminaat is ook geheel volgens plan verlopen. En heel mooi gelegd.

Score voor Roobol: 5/5
Zou je Roobol aanbevelen? Ja