Roobol

Ik wacht al een half jaar op mijn bestelling. Er is al drie keer verkeerd gemeten door Roobol.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ongeloofelijk slechte service. In oktober 2019 voor een hoop geld een bestelling gedaan voor drie plisségordijnen die netjes in een simpel kozijn horen te passen.

Afgesproken met Roobol dat zij voor een meerprijs mijn ramen komen opmeten zodat ik zeker weet dat alles in de juiste maten gemaakt wordt. Het blijkt echter dat zij dit niet kunnen.

Sinds oktober 2019:

- Is er drie keer gemeten door drie verschillende maatnemers.
- Is er ALLE DRIE de keren verkeerd gemeten.
- Heb ik twee keer een product ontvangen wat met geen mogelijkheid past. Het was of te groot of veel te klein.
- Heb ik inmiddels al drie dagen thuis moeten blijven voor een maatneming. Het is nog steeds niet in orde dus er moet een VIERDE keer gemeten worden.

Iedere keer dat ik moest melden dat het product wederom niet juist was (hoe moeilijk kan het zijn) heb ik weken lang moeten wachten voordat er eindelijk eens iemand tijd had om opnieuw te meten.

De klantenservice is ook enorm slecht. Zo slecht dat ik het eigenlijk brutaal vindt.

De laatste keer dat ik weer moest constateren dat het product niet goed was (deze keer was het centimeters te kort) was 31 januari 2020. Het is nu begin maart.
Er is dus een hele maand overheen gegaan voordat ik eindelijk gebeld werd voor een afspraak voor een nieuwe maatneming. Deze staat nu op 20 maart. Het kon niet eerder.

Er gaan dus bijna twee maanden voorbij voordat er eindelijk een keer opnieuw gemeten kan worden. En dat is dan de vierde(!) keer dat er iemand hetzelfde raam moet komen meten. Ongelooflijk.

Klantenservice is ook enorm teleurstellend. Het heeft meerdere keren een week geduurd voordat ik een antwoord kreeg op mijn e-mail. En dat nadat ik er zelf nog eens achteraan moest mailen of bellen.

Geen wonder dat alles zo lang duurt.

Als het zo door gaat heb ik eind april 2020 eindelijk het product waar ik in oktober 2019 al voor betaald heb en 4 werkdagen voor thuis heb moeten blijven.

En dan ga ik er vanuit dat Roobol het de vierde keer wel goed doet. Ik heb daar eigenlijk weinig vertrouwen in.
Overigens heb ik wel alles al moeten betalen.

Schandalig. Ik raad iedereen af om hier iets te bestellen.

Score voor Roobol: 1/5
Zou je Roobol aanbevelen? Nee