Roobol

Jacco Roest

Rond uit slecht bedrijf met bedroevende service !!!!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Wij hebben vorig jaar een vloer en trap bekleding besteld bij jullie . Maar heb nog nooit zoveel ellende meegemaakt als bij het bedrijf Roobol. Van 6 x een stukje vloer vast leggen tot geen excuses van het bedrijf. Zijn 5 tot 6 maanden bezig geweest om de vloer goed te krijgen en is nog niet zo. Ik betreur het zeer dat het bedrijf zich terug trekt als je een klacht hebt en dat het de klant nul komma nul service en evt vergoeding krijgt ( door allemaal fouten van het bedrijf) . Als klant moet je gewoon alles slikken wat hier gebeurt.

Reactie Roobol:

Vervelend om te lezen dat je nog niet tevreden bent. Eerdere meldingen zijn opgelost en voor het regelen van een slaapplaats (i.v.m. het egaliseren / droogtijd van de egaline) hebben we je 100 euro gegeven als vergoeding.
De nieuwe melding die we nu krijgen, is van een deurmat die verkleuring geeft op de pvc-vloer. Ondanks dat de deurmat niet bij Roobol is gekocht (onze deurmatten voorkomen of beperken verkleuring), hebben we toch aangeboden om de pvc-vloer onder de deurmat op onze kosten weg te snijden. Door het wegsnijden van de pvc-vloer kun je de deurmat op maat insnijden in plaats van op de pvc-vloer leggen. Daarmee is het probleem opgelost en is het ook nog netter afgewerkt.
Mocht je van deze oplossing alsnog gebruik willen maken, kan dat door contact op te nemen met de winkel in Katwijk of onze klantenservice.

Score voor Roobol: 1/5
Zou je Roobol aanbevelen? Nee