Roobol

Lem

Goed advies, mooi eindresultaat

Geef een toelichting bij je beoordeling.

In de winkel goed geadviseerd over combinatie vloer, plinten en gordijnen. Snel en vakkundig gelegd/ gehangen. Eindresultaat is echt heel mooi geworden. Ben meer dan tevreden.

Servicegericht, kwaliteit

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Een goede service die meedenken en kwaliteit leveren.

Reactie Roobol:

Wat tof om te horen dat je zo enthousiast bent over onze service! Dat horen we natuurlijk graag. Heel veel woonplezier gewenst!
^Jeroen, team Roobol Online

Prettige winkel

Goed geadviseerd, mooie showroom

Jack Steenvoorde

Uitstekend, we komen er altijd weer terug. Nu al meer dan 40 jaar.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Keuze is goed, net als het personeel en de service.

Bij roobol krijg je waar voor je geld

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Het resultaat is volledig naar wens. Onze vloer is gelegd in een nieuwbouw woning. Bij nieuwbouw wordt de definitieve opleverdatum pas zo'n 2 weken van de voren aangegeven. Roobol wil echter 3... Het resultaat is volledig naar wens. Onze vloer is gelegd in een nieuwbouw woning. Bij nieuwbouw wordt de definitieve opleverdatum pas zo'n 2 weken van de voren aangegeven. Roobol wil echter 3 maanden van te voren al de datum van montage bepalen. Ons advies is dan ook iets flexibeler te zijn met de montage datum bij nieuwbouw projecten.

Roobol

Leggen alles duidelijk uit
Snap je het niet dan leggen ze het nog eens uit 👍

M. Stam

Top Service

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Verschillende Hordeuren besteld, duidelijke offerte, alles netjes ingemeten, heldere communicatie gedurende het gehele proces en door 2 vaklui binnen een ommezien geplaatst. Dik tevreden!

Chantal

Slechte service

Geef een toelichting bij je beoordeling.

1.5 jaar geleden een pvc vloer gekocht. Wij hadden gevraagd voor een kindvriendelijke vloer, en de vloer die we hebben liggen zou hiervoor in aanmerking komen. de vloer zit nu al vol met krassen en... 1.5 jaar geleden een pvc vloer gekocht. Wij hadden gevraagd voor een kindvriendelijke vloer, en de vloer die we hebben liggen zou hiervoor in aanmerking komen. de vloer zit nu al vol met krassen en deuken. contact opgenomen met de winkel waar wij dit hebben gekocht, maar moet je gaan betalen om dit te herstellen. ( valt buiten de garantie) te belachelijk voor woorden. hoe ziet onze vloer er 1.5 jaar later weer uit?

Reactie Roobol:

Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent. We hebben inmiddels contact met u opgenomen omdat dit mogelijk verkeerd door ons is beoordeeld. Onze excuses daarvoor. We zullen alsnog een... Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent. We hebben inmiddels contact met u opgenomen omdat dit mogelijk verkeerd door ons is beoordeeld. Onze excuses daarvoor. We zullen alsnog een servicemedewerker langs sturen om de klacht ter plekke opnieuw te beoordelen.

R.F.A.M. Kathmann

Ondanks wat missers in recent verleden blijf ik vertrouwen houden in de firma Roobol.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Er hebben zich zoals hierboven genoemd twee vervelende voorvallen voorgedaan. Roobol heeft zich in beide voorvallen professioneel opgesteld en heeft deze zaken naar mijn tevredenheid opgelost.

Ik wacht al een half jaar op mijn bestelling. Er is al drie keer verkeerd gemeten door Roobol.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ongeloofelijk slechte service. In oktober 2019 voor een hoop geld een bestelling gedaan voor drie plisségordijnen die netjes in een simpel kozijn horen te passen.

Afgesproken met Roobol...

Afgesproken met Roobol dat zij voor een meerprijs mijn ramen komen opmeten zodat ik zeker weet dat alles in de juiste maten gemaakt wordt. Het blijkt echter dat zij dit niet kunnen.

Sinds oktober 2019:

- Is er drie keer gemeten door drie verschillende maatnemers.
- Is er ALLE DRIE de keren verkeerd gemeten.
- Heb ik twee keer een product ontvangen wat met geen mogelijkheid past. Het was of te groot of veel te klein.
- Heb ik inmiddels al drie dagen thuis moeten blijven voor een maatneming. Het is nog steeds niet in orde dus er moet een VIERDE keer gemeten worden.

Iedere keer dat ik moest melden dat het product wederom niet juist was (hoe moeilijk kan het zijn) heb ik weken lang moeten wachten voordat er eindelijk eens iemand tijd had om opnieuw te meten.

De klantenservice is ook enorm slecht. Zo slecht dat ik het eigenlijk brutaal vindt.

De laatste keer dat ik weer moest constateren dat het product niet goed was (deze keer was het centimeters te kort) was 31 januari 2020. Het is nu begin maart.
Er is dus een hele maand overheen gegaan voordat ik eindelijk gebeld werd voor een afspraak voor een nieuwe maatneming. Deze staat nu op 20 maart. Het kon niet eerder.

Er gaan dus bijna twee maanden voorbij voordat er eindelijk een keer opnieuw gemeten kan worden. En dat is dan de vierde(!) keer dat er iemand hetzelfde raam moet komen meten. Ongelooflijk.

Klantenservice is ook enorm teleurstellend. Het heeft meerdere keren een week geduurd voordat ik een antwoord kreeg op mijn e-mail. En dat nadat ik er zelf nog eens achteraan moest mailen of bellen.

Geen wonder dat alles zo lang duurt.

Als het zo door gaat heb ik eind april 2020 eindelijk het product waar ik in oktober 2019 al voor betaald heb en 4 werkdagen voor thuis heb moeten blijven.

En dan ga ik er vanuit dat Roobol het de vierde keer wel goed doet. Ik heb daar eigenlijk weinig vertrouwen in.
Overigens heb ik wel alles al moeten betalen.

Schandalig. Ik raad iedereen af om hier iets te bestellen.