Petra

Wordt zeer zwaar en niet reeel beoordeelt. Les bestaat uit 5 opdrachten, waarbij alleen laatste telt of je opdracht haalt. Gemiddelde vd 5 opdrachten per les zou beter zijn. 96 % nauwkeurigheid is nauwelijks te doen.

Reactie Picatypen:

Dank u voor uw feedback. Een les bestaat uit 4 oefeningen, welke zo vaak gemaakt kunnen worden als nodig om de vaardigheid van het blind typen goed onder de knie te krijgen. We raden in de cursus regelmatig aan om pas verder te gaan met de volgende oefening zodra beide doelen, die we stellen aan de nauwkeurigheid en de snelheid, behaald worden. Op die manier kan de dagopdracht zonder veel moeite gemaakt worden. Wij vinden het natuurlijk ook belangrijk dat onze cursisten netjes leren typen, de doelen zijn gebaseerd op ruim 30 jaar ervaring en zeer goed haalbaar. Zelfs bij de eindopdracht mogen nog 6 foutjes gemaakt worden, een reƫel aantal. Mocht er een reden zijn waarom een cursist moeite heeft met de gestelde doelen, dan kan daar uiteraard altijd contact over opgenomen worden met de typecoach.

Score voor Picatypen: 1/5
Zou u ons aanbevelen? Nee