Nienke

Twee artikelen besteld en na enkele dagen nog geen verzendbevestiging te hebben gekregen, heb ik contact opgenomen met klantenservice. Toen te horen gekregen dat een van de artikelen niet beschikbaar was, wat natuurlijk beter was geweest als dat gewoon op de website had gestaan om een teleurstelling te voorkomen. Het ene artikel werd alsnog snel verstuurd en het geld voor het andere artikel ook snel teruggestort. Daarna nog wel een andere teleurstelling - het artikel dat ik geleverd kreed werd op de website beschreven als gemaakt van leer, wat vervolgens nepleer bleek te zijn. Erg jammer.

Reactie Petsonline:

Geachte klant, in deze bizarre tijden komt het helaas voor dat wij producten niet kunnen bijbestellen bij de leverancier door aanhoudende leverproblemen. Wij trachten uiteraard dit te vermelden bij de producten indien wij dit weten.
Betreffende de door u bestelde halsband: deze is wel degelijk gemaakt van echt leer, alleen de binnenzijde is imitatieleer. Jammer dat u niet even contact hebt opgenomen met ons, dan hadden wij het graag even persoonlijk besproken.
Met vriendelijke groeten, Petsonline

Score voor Petsonline: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee