Amy Bos

Zeer teleurstellend

Reactie Petsonline:

Beste klant, graag reageren wij op uw beoordeling. U heeft een hondenmand besteld en geleverd gekregen. Na ontvangst meldde u dat de maten niet klopten, het ging daarbij om de buitenmaat van de mand. Wij hebben u een foto gevraagd en die heeft u opgestuurd. Hierop bleek dat u de buitenmaat had opgemeten op het midden van de randen. En dat is niet de correcte buitenmaat, deze wordt opgemeten inclusief de hele dikte van de randen. Daarmee was het verschil verklaard (overigens ging het over enkele centimeters). Wij hebben dit keurig per email aan u uitgelegd. Daarna belde u ons dat de maten toch echt niet klopten. Wij hebben het telefonisch nogmaals uitgelegd dat de buitenmaat over de complete randen dient te worden gemeten. U reageerde daarna op hoge toon met een stroom klachten over de mand, die allemaal niet waren gemeld aan ons. Het ging daarbij over de verzending, de dikte, het materiaal, de verpakking en u ging maar door. Niets was in orde, ook kregen wij nog een opmerking over waardeloze service. Bij dat gesprek had u al gedreigd met een slechte review, dus uw beoordeling kwam niet als een verrassing. De mand hebben wij retour van u ontvangen en is door ons nagekeken. Wij konden niets ontdekken dat niet correct was.
Met vriendelijke groeten, Petsonline.

Score voor Petsonline: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee