Parkcare

Wat vond u van de uitstraling van de website?
Wat vond u van het reserveringsproces?
Bent u goed geholpen door de klantenservice van ParkCare?
Wat vond u van de gebruiksvriendelijkheid van de website?

Richard

KIJK UIT!! 20 maart 2020
parkcare houdt zich niet aan algemene voorwaarden, ze werken blijkbaar met 2 verschillende versies! Ze 'zeggen' op hun site dat ze zijn aangesloten bij het keurmerk Webshop. Zie link:

Maar blijkbaar ga je bij de daadwerkelijke boeking akkoord met andere voorwaarden! Lekker duidelijk he!
Als je dan wilt annuleren binnen de wettelijke termijn voor het herroepingsrecht, krijg je maar 85% terug van je aankoopsom. Echter heb je recht op 100% binnen de termijn van 14 dagen!
Klantenservicemedewerkers waren ok, maar deze mogen geen beslissing nemen in dit geschil. En dan blijkt dat er met een leidinggevende niet mag worden doorverbonden. In eerste instantie zag alles op de website er mooi professioneel uit, maar helaas.

Hoe bent u op ParkCare terecht gekomen?

Google / overige zoekmachines

zou het niet meer weten, ben erg teleurgesteld.

houdt jullie aan de algemene voorwaarden!!

Reactie Parkcare:

Het spijt ons voor de verwarring die ontstaan is omtrent de teruggave regeling. Op https://parkcare.nl/keurmerken hebben wij gepoogd duidelijk te maken dat wij ons moeten houden aan de algemene voorwaarden van de parkeeraanbieders omtrent het terugbetalen bij een annulering. Wij verwijzen dan ook naar de algemene voorwaarden die voor die specifieke parkeeraanbieder gelden.
We snappen de verwarring en hebben contact met u opgenomen voor een gepaste oplossing.

Score voor Parkcare: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Nee
Heeft u extra producten geboekt: nee