Voor het eerst sinds 30 jaar in februari j.l.overgestapt via Gaslicht.com naar andere energie leverancier, in dit geval naar OXXIO. Alles ging eenvoudig en er werd correct gecommuniceerd door OXXIO. Nu maar afwachten op de eindafrekening (over 2021). Tot zo ver geen problemen, houden zo!
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.