Het aansluiten bij Oxxio ging online erg makkelijk. Na een week bleken we alleen al geen stroom en gas meer te krijgen van Oxxio omdat we zouden zijn overgenomen door een andere energieleverancier. Dit was alleen helemaal niet het geval en dus kregen we een brief van de Netbeheerder dat we zonder energieleverancier zouden zitten... Er is hier door Oxxio geen enkele melding van gedaan. Na contact te hebben gezocht met Oxxio was dit gelukkig redelijk snel weer verholpen. Contact moest wel van ons uitkomen, dat is jammer.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.