Grote fout van mij
Uw ervaring
Een bak ellende die baggersite
Reactie Opwaarderen.nl:
Beste "De Leeuw", Vandaag schreef je ons: "Vooral die site van Lyca, wat een bagger is dat je kan indrukken wat je wilt tot dat je het een keer of 10 heb geprobeerd op die snot site van die eikels, vandaag weer even geprobeerd om door die kots heen te gaan maar Noppes".
Daaruit blijkt dat je niet bij ons problemen ondervindt, maar bij Lycamobile zelf. Wij adviseren je met hen contact op te nemen.
Met vriendelijke groet,
Anne