Moest 18 km rijden naar een kpn winkel .niet normaal. Ben daar geholpen .
Uw ervaring
zeeeeeer slecht
Reactie Opwaarderen.nl:
Beste A. V., Jammer dat je niet meer gereageerd hebt op de mail die wij je gestuurd hebben. Je provider kan je ook telefonisch of schriftelijk bereiken namelijk. Met vriendelijke groet, Anne