Tante had beltegoed nodig en dit zag er betrouwbaar uit
Uw ervaring
Goede ervaring gehad, alleen door een betalingstoring 2x het bedrag van af gegaan. Daarbij heeft het personeel van opwaarderen.nl snel gehandeld en het teruggestort dus een goede ervaring gehad!
Reactie Opwaarderen.nl:
Beste Ilias,
Heel erg bedankt voor je positieve bericht! We vinden het heel erg fijn om te horen dat je goed door ons geholpen bent. Hopelijk heeft je tante veel plezier van het beltegoed!
Groetjes,
Het team van Opwaarderen.nl