Zowel telefonisch als per mail is Aon slecht bereikbaar. Na verschillende mails naar de klantenservice (met daarop het antwoord dat ze contact opnemen) geen reactie. Tot slot overgegaan op bellen wat ook niet echt soepel loopt.
Reviewtitel:
Slecht bereikbaar