Na laatste schade "ja" gezegd pop vraag of nieuw schadeformulier nodig. ja gezegd, gebeurde niets. Daarna per email 2 formulieren gevraagd, voor elke auto een,. Niets. Herinnering gestuurd, 1 formulier gekregen, gevraagd om 2e, wacht nog steeds.
Inloggen lastig na fusie met Kroller, gevraagd om duidelijke procedure, per email, niets gehoord.
Reviewtitel:
Euro Schadeformulieren