Op zoek naar een geschikte OBD lezer voor mijn VW Caddy stuitte ik via de zoekmachine op de OBDeleven 3. En na nog wat zoekwerk tevens op de site van OBD Warenhuis. In vergelijking met bijvoorbeeld de OBDeleven-site zelf vond ik de prijzen gunstig. En omdat je ook via iDeal/Wero kunt betalen en ik in de toekomst wellicht nog punten wil bijkopen vond ik dit de beste keuze.
Sterke punten
Aanbod is duidelijk. Prijzen gunstiger dan bij fabrikant!
Verbeterpunten of tips
Kan ik niet bedenken op dit moment.